(+994 70) 312-95-49

(+994 70) 547-87-55

(+994 50) 669-57-87

(+994 50) 854-89-99

Facebook Twitter Twitter

Xəbərlər

Velosipedin Şəkərli diabet xəstələrinə xeyri

Velosiped –Bu bütövlüklə həzzdir. Yay axşamlarında şəhərin küçələrini sərin küləkdə gəzməyi kim sevmirki ?Bes biz sekerli diabet xestesi olaraq velosiped sürə bilərikmi? Buziyan deyilmi? Bunun üçün hansı şərtlər var?

Gəlin bu haqda başdan etraflı danışaq.Menim adım Alikseydir,menim 30 yaşım var. Sekerli diabet 2 diaqnozu ilə yaşayıram. Diaqnozu alma hekayəm-Yemek yemeyi ve imnıyi çox sevirdim,axmaq deyildim. Və neticədə 3 həftə xəstəxana palatası. O gunden men içməyi tərgitdim və artıq sağlam qidalanmağa ve mütamadi idmana başladım.Men 135 kilo idim 185 sm boy ilə. İndi mən 114 kiloyam və mən tam əminliklə deyə bilərərmki 2 –ci dərəcəli sekerli diabet xəstələri üçün velosiped çəkinin aşağı salınmasının və qandaki qlükoza derəcəsini azaltmağın ən mükəmməl yoludur. Siz mənə sual verə bilərsiz “niyə?”və mən cavab verceəm

  • Velosiped aerobnu gərginlik verir vəorqanizim fəal tərləməyə keçir,toksinləri və tullantiları çıxarır. 
  • Velosiped gəzintisi piyada gəzintidən və qaçışdan daha yaxşıdır ( onlar az effekti və arıqlamağa çalışan üçün psixoloji cəhətdən çetindir.
  • 2-ci dərəcəli diabetiklər- ağır çəkili insanlardır bunun üçün onlar aktiv fəaliyyət növləri seçməlidir daha ayaqlarını “ Öldürən” deyil hansıkı boyuk gerginlik və agırlıq yaradır-üzgüçülük və velosiped ən yaxşı seçimdir.
  • Sadece velosipedlə gəzmək özü çox marağlıdır. (sən fərqli yeni-yeni yerlərdə olursan,şəhəri tədqiq edir və öz üfiqlərinizi genişləndirirsiz
  • Həmişə təmiz hava qəbul edirsiz
  • Bir saat gezinti zamanı 1000 Kkal-bu bütün növ idman npvlərinin göstəriciləri içərisində ən yaxşı göstəricidir. 
  • Velosiped suruduyunuz zaman əyaq əzələləriniz fəal hərəkət edir bu bədəndəki ən böyük əzələlərdir və buna görədə ən cox enerjini bu əzələlər yandırır digər əzələlərdə ( qol,pres,bel) fasiləsiz hərəkət edir.
  • Velosiped sürərkən qanda şəkərin təzyiqi hissedilən şəkildə düşür- o əzələlərdə “əriyir” 
  • Sən azadsan –hara istəyirsən gedirsən hara istəmirsən getmirsən

Mən velosipedi özümçün necə kəşf etdim?

Kim uşaq olarkən velosiped sürməyib? Yəqinki hammı velosiped sürüb həmçinində mən. Mən heç zaman ilk velosipedimi unudmayacağam. Mən 7 ci yaş günümdə bütün uşaqlar kimi seher tezden oyandim və öz ikimərtəbəli carpayımdan göy rengdə bir velosipedin arxa təkərlərini gördüm. Sevincimin həddi-hüdudu yox idi. Bu uşağlıq marağı və bir azda dostlarla qonşu küçələrdə gəzəcəyimin əyləncəsi idi.

Mən özüm isə ilk dəfə özüm üçün 2010cu ildə aldim. Öz dostumdan 1il sonra. Dostum eledə çox velosiped sürməsədə bu onun görünüwündə böyük fərq yaratmişdı. Bir kənardan baxan kimi mən ondan daha çox hiss edirdim bunu. Velosiped alma fikri öz özünə yarandi. Model seşimiysə onunki ilə birə bir eyni oldu -Stels Challenger 10000 rubla. Mənim riyazi hesablamam sadə idi. 1kq yağ 9000kkal edir. Əger bu aparat bu mövsüm ərzində mənə 90000 kkal itirməyə kömək olsa deməli mən 10kq ariqlayacam,və mənim tərəfəmidən itirilən hər 1kq 1000 rubla başa gelmiş olacağ ki, buda elə dəbahalı deyil. Məqaləni oxuyanlardan kim mənlə razi olmuyacag? 1saata 1000rubla bir kq itirmək? 20.000 ödüyürsən 20kq itirisən bu ki möhtəşəmdi.

Yavaş yavaş gəzişməyə başladiq. Əvəllər gün ərzində 10-15 km böyük gərginlik idi. Orqanizimdəki pive,çips ve suxarilər her cür məwqə mane olmağa calişirdi amma biz iradəsizlik etmədik.,ve hər gün biraz daha artdiqca getdiyimiz məsafə çəkidə azalırdı.

Beləliklə biz 2010cu il də 1200 km qət etdik. 2011-ci ildə 1500km. 2012-ci ildə 1800km,ve nəhayət 2013-cü ilin may ayına qədər 700km qət etmişik qarşida hələ may və bütün yayla payiz var. Elə günlər olur ki məşq etməmiş biri üçün inanilmaz məsafə qət edisən gündə 130-150km.